Διαχείριση Πολυκατοικιών


Το πιο συχνό φαινόμενο στις πολυκατοικίες είναι η αδυναμία να βρεθεί ενδιαφερόμενος εκ των ιδιοκτητών ,με τον κατάλληλο χρόνο, εμπειρία και επιθυμία ανάληψης της ευθύνης για τη διαχείριση της πολυκατοικίας. Με αναμενόμενο αποτέλεσμα τις τριβές μεταξύ των ιδιοκτητών και σημάδια εγκατάλειψης στις πολυκατοικίες.

Η Αχτίδα clean  αναλαμβάνει τη διαχείριση της πολυκατοικίας σας με υπευθυνότητα και συνέπεια και προ παντός πλήρη διαφάνεια.

 

ΕΚΤΑΣΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ

      Η «εταιρεία» αναλαμβάνει να εκτελεί το σύνολο των πράξεων διαχείρισης της πολυκατοικίας με γνώμονα την εφαρμογή των όρων του καταστατικού, το οποίο έχει παραδοθεί στον νόμιμο εκπρόσωπό της από τον «εντεταλμένο διαχειριστή», και του νόμου, όταν το καταστατικό παρουσιάζει ελλείψεις και ειδικότερα αναλαμβάνει:

1. Εξόφληση όλων των λογαριασμών κοινοχρήστων δαπανών, όπως ρεύματος, ύδρευσης,   καθαριότητας, πετρελαίου κτλ. 

2. Επίβλεψη όλων των τακτικών και έκτακτων (όπως επισκευή βλαβών) θεμάτων στους κοινόχρηστους χώρους και εγκαταστάσεις του κτιρίου. 

3. Κατανομή των κοινόχρηστων δαπανών και έκδοση αναλυτικού λογαριασμού (ενοικιαστή-ιδιοκτήτη) για κάθε διαμέρισμα ξεχωριστά, ανάλογα με τα χιλιοστά συμμετοχής του.

4. Ενημέρωση κοινόχρηστων οφειλών μέσω e-mail, viber, sms, τηλέφωνο, κτλ.

5. Είσπραξη των οφειλών περνώντας από τη πολυκατοικία σε προκαθορισμένη μέρα και ώρα.

6. Προμήθεια πετρελαίου θέρμανσης και έλεγχος του αποθέματος κατά του χειμερινούς μήνες. 

7. Φροντίδα για τα διοικητικά θέματα όπως προβλέπει ο κανονισμός, δηλαδή σύγκληση συνέλευσης του κτιρίου, τακτικής ή έκτακτης αν υπάρξει ανάγκη και τήρηση των πρακτικών της. 

8. Ανταπόκριση όταν οι ένοικοι ζητούν την παρέμβασή της για την αποκατάσταση κάποιας κοινόχρηστης ζημιάς ή βλάβης.

9. Ενημέρωση όλων των ιδιοκτητών – ενοικιαστών για ανεξόφλητα κοινόχρηστα.

10. Νομικές συμβουλές.

11. Αναζητήσεις προσφορών.

       Η «εταιρεία» υποχρεούται να τηρεί πλήρες αρχείο οικονομικών στοιχείων (εσόδων – εξόδων) της πολυκατοικίας για την παρακολούθηση και δημιουργία αρχείου των τεχνικών εργασιών που τελούνται κατά καιρούς στην οικοδομή. 

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας προτείνουμε να έχει το κτήριο σας δικό του ΑΦΜ και τραπεζικό λογαριασμό κατάθεσης και εξόφλησης των κοινοχρήστων σας.